Sunday, March 6, 2011

Tar en pause fra symaskina...

...og frem med strikkepinnene. Nesten så jeg måtte tørke støv av de! 
Jeg sitter på ufattelig masse restegarn, og etter å ha saumfart en flokk med diverse blogger, så ble jeg inspirert til å strikke sokker til trollegutten. Jeg prøvde å strikke sokker for maaange år side, og lovte meg selv at det aldri skulle gjenta seg! Men mye har skjedd på de årene, pinnene mine har fått kjørt seg litt. Så derfor tenkte jeg at sokkestrikking mestrer jeg vel nå??
Men jeg vil begynne i det små, størrelsesmessig vel og merke. For jeg haaater å strikke rett frem, så det må bli med noen fletter her og der. Elsker en skikkelig utfordring! Og med supertynt garn og suuupertynne pinner så er det lagt opp til å bli en ordentlig utfordring:)


sånn ser det ut nå..


..og sånn skal det bli. 
Forhåpentligvis!



No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!