Sunday, April 10, 2011

En liten oppfordring!

Jeg ser mange av dere som syr retro og gjenbruk syr mye til jenter. Da såklart nettopp fordi dere har jenter...:)
Og dere lager så fantastisk mye flott! Jeg blir så misunnelig! Men nå er ikke jenta mi så lita lenger, dessuten så syr jeg en del til henne.
Men når det gjelder å sy til trollegutten som snart er 7 mnd, så skjer der ingenting på syfronten. Nada! Desverre for lillegutt... Det er vel også sånn at der står hjernen min helt fastlåst. Hva syr man til en liten gutt??

Så jeg spør dere, og oppfordrer dere om å tipse, linke og henvise meg til kreative og "retro"-antrekk til liten gutt. Og stor også for den saks skyld. For han vokser som et olja lyn denne lille karen:)

Da venter jeg i spenning på om noen har lyst til å opplyse meg:)

1 comment:

  1. sv; Ja jeg koker dem like lenge som pastaen skal koke. Veldig populært for barna :)

    ReplyDelete

I love reading you`re comments!