Thursday, April 21, 2011

Kjole i full fart!

Denne geniale "oppskriften" fant jeg hos Cilipus.
Jeg syntes det var en helt genial måte å lage seg en kjole på i full fart! Og så enkelt! Jeg fikk nærmest hjertet i halsen da jeg så bildene hennes, og visste med en gang hva jeg skulle lage:)
For mange år siden kjøpte jeg nemlig en enkel gardinlengde hos KID, nettopp fordi jeg falt sånn for fargene og håpte at en dag så kunne jeg lage noe av den. Men den ble bare stuet bort...
For noen dager siden så dukket den helt tilfeldigvis opp igjen, og da jeg såg bloggen til Cilipus så visste jeg at det måtte bli kjole til meg selv av dette flotte stoffet:) Overdelen er en gammel genser fra H&M som heller ikke har blitt brukt på lenge...

Så sånn ble det da





Jeg må si meg ganske fornøyd med den, og så god å ha på da!! 
Det blir mange fler sånne, både til meg og trollejenta. Både i singlet-overdel og genser:)

No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!