Tuesday, February 21, 2012

Tunika til bestisen!

Jeg har en fantastisk god venninne som jeg hadde så lyst å lage noe til...
og da ble det en deilig myk og hærlig tunika med romantiske detaljer:D
Yndlingsfargen hennes er blå, så da ble det en flott jeansfarget blå 
stretch velour fra Textart.no.
(håper hun ikke blir sint for at jeg legger ut bilder her.... :s )
Tunikaen har en løpegange rett under bysten og gir
en ekstra fin deltalj. Blonder rundt hals/utrigning og ermer.


Mottakeren var veldig fornøyd! 
Og da er jeg fornøyd, også! :)


3 comments:

  1. Nydelig både inni og utanpå:-) Det var uventa å sjå min datter når eg titta på bloggen din.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...tror ikke hun har sett det heller, for da hadde jeg sikkert fått høre det:p

      Delete
  2. Denne har du all grunn til å være fornøyd med! Den ble kjempefin!!!!!

    ReplyDelete

I love reading you`re comments!