Sunday, September 16, 2012

Loops eller snurreskjerf og du vil!



Jeg har laget mine første snurreskjerf etter å lenge ha gått 
å siklet over så mange andre flotte rundt om i bloggverde!

Først ut er et som er sydd i jersey stretch i mørk brun med prikker i en cappuchino-lignende farge.
Innsiden av sjalet er sydd av en mosegrønn, deilig merino ullribb.
Begge stoffene er kjøpt hos Mylly Muksut.



Neste ut er et sjal som er sydd i to lag jersey stretch.
Innsiden av ensfarget, mørk grå jersey, 
og utsiden har en lysere går farge, med hvite små prikker.
Dette er flott til å pynte opp hverdags antrekket 
eller til finere anledningen.




Det prikkete stoffet er kjøpt hos Textart

Begge sjalene er til salgs!
Send meg mail for pris :D


1 comment:

  1. Skjerfene så jo helt herig ut. Dette må jeg jo prøve meg på :)

    Jeg har et blogglotteri på gang. Smett innom og ta noen lodd da vel! :)

    ReplyDelete

I love reading you`re comments!