Tuesday, January 22, 2013

DIY eller Gjør Det Selv #1

Pinterest er farlig!... et klikk og du er hekta! Bare prøv, så ser du hva som skjer:p
Men fra spøk til alvor, Pinterest er et Mekka når det gjelder DIY tutorialer
(faktisk så er det et mekka for ALT mellom himmel og jord!).
Men akkurat nå har jeg lagt min elsk på sømrelaterte DIY `er.

Her kan du meske deg med noen flotte bilder (som jeg har lånt! de er ikke mine...) 
og jeg legger ved linker til tutorialene, så er det lett å finne frem.

Enjoy!


Clutch veske fra bloggen denne bloggen
Jeg elsker denne veska! Jeg vet rett og slett ikke hva som er best av
sløyfa, den praktiske håndreima eller fargen!
 <3 sennepsgul<3


Hvordan lage votter av en gammel ull genser.
Så praktisk! og ikke minst enkelt! Det blir faktisk ikke enklere!
Tutorialen finner du her


Denne er hærlig! I disse re-design tider er dette et kjempebra 
tips på hvordan du fornyer en gammel cardigan eller genser.
Link finner du her





No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!