Sunday, January 13, 2013

Drømmeskjørtet!

Jeg tror jeg har funnet drømmeskjørtet! 
Ramlet over denne bloggen da jeg gjorde meg kjent på 
Bloglovin.  Jeg elsker blogger som er spekket med tutorialer på 
alle mulige slags ting. Og denne bloggen hadde et skjørt som jeg falt pladask for!
Det kan lages til både voksne og barn,  
og siden jeg ikke har noe stoff som passer til meg for øyeblikket, 
så ble det til at jeg lagde et i kveld til jentungen.






(dere må unnskylde kvaliteten på bildene! de er tatt med mobil, 
og da blir resultatet som regel veldig dårlig....)

Det gikk forholdsvis raskt å lage det, uten mønster dog. 
Jeg tok mål av midjen til jentungen, leste tutorialen, 
og så var det bare å kjøre på:)

Jeg har lyst på et sort et som går rett under knærne, som jeg kan bruke til jobb:)
Dette blir definitivt ikke siste gangen jeg lager et "Taking notes skirt" :)


No comments:

Post a Comment

I love reading you`re comments!